89 lei
Brand
Alexandria Publishing House, 2009
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Incepând de vineri 1 mai 2009, va fi disponibilă in librăriile din ţară cartea Capitalul, de Karl Marx. Ediţia 2009 este editată în Romania de Alexandria Publishing House (la mai bine de trei decenii de la dispariţia ei din librării) şi este inclusă în colecţia „Gândeşte”. Lansarea oficială va fi in cursul lunii mai 2009 in Aula Universităţii Ştefan ce Mare din Suceava. Revenită în actualitate în contextul crizei financiare mondiale, cartea ocupă primele locuri în vânzările din Germania din ultimii 2 ani. În Capitalul, Marx încearcă să demonstreze că sistemul capitalist, ca şi alte sisteme socioeconomice precedente (de exemplu: feudalismul, etc), produce tensiuni interne care îl conduc la autodistrugere. Însuşi actualul ministru german de finanţe, făcând referire la principiile lui Marx, recunoaştea la sfârşitul lunii septembrie că „unele părţi din teoria lui Marx nu sunt atât de false    pe cat se credea”. Capitalul reprezintă opera fundamentală a lui    Karl Marx, unul dintre cei mai importanţi gânditori ai omenirii, rău înţeles şi contestat fără însă a fi citit. În acest context, Alexandria Publishing House vă provoacă să răspundeţi la întrebarea: Capitalul lui Karl Marx este un imn închinat clasei muncitoare (socialiste) sau o radiografie a realităţii secolului XIX, realitate dominată de contraste puternice: saracie lucie, muritori de foame, sclavie pe de o parte şi opulenţă şi belşug pe de altă parte?
Cartea este disponibilă în reţeaua de librării Alexandria sau se poate comanda la adresa de e-mail: comenzi@librariilealexandria.ro.
Din Gura in Gura